8/11/2014

SUNGLASS


Mój nowy nabytek to wymarzone aviatory 3026 firmy Ray-Ban. Zawsze mówiłam sobie, że gdy zakupię porządne okulary to będą one bardzo uniwersalne - tym razem się nie popisałam i obietnicy nie dotrzymałam. No cóż zdarza się - miłość nie wybiera. A co dokładnie mam na myśli? Zdecydowałam się na lazurowy kolor szkieł, który obłędnie wygląda na opalonej buzi. Niestety, w zimę wykorzystanie będzie słabe ale już zastanawiam się nad kupnem drugiej pary w kolorze brązowym. A Wy inwestujecie w ochronę oczu? Czy może preferujecie zwykłe "sieciówkowe" okulary? Pozdrawiam! (:









Buziaki,
Rox (:

8 komentarzy:

  1. No są śliczne, to nie ulega wątpliwości. Na pewno zakup na lata.
    Ja jeszcze nigdy nie odważyłam się na takie porządne okulary, zazwyczaj kupuję w I am, są najtrwalsze z tych wszystkich "sieciówkowych", ale może któregoś dnia również zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ja bardz bym chciała takie z różowymi albo czerwonymi szkłami,ale jakoś ciężko takie dostać.

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w tych okularach :) Mi niestety awiatory nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie okularki :) do twarzy ci w nich!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarzowe okulary, ja póki co trochę niższe półki, ale jak pójdę do pracy, kto wie.. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń