5/15/2014

STAY HIGH


Cześć!

Prosto, lekko, zwiewnie. Słoneczna pogoda niestety nie posłużyła sfotografowaniu stylizacji - moja cudowna Pani fotograf wyciągnęła ze zdjęć najwięcej jak się dało :) Sukienka pochodzi ze strony Cudmoda. Polecam się tam pokręcić gdyż mają bardzo modne w tym sezonie fasony. Mnie ujęli prostotą i geometrycznym kształtem poszczególnych kolekcji. Ponadto cena w stosunku do jakości jest baaaardzo przyzwoita - w naszych sieciówkach na pewno nie dostaniecie takich ubrań w tak małej kwocie. Całości dopełnia jak zwykle zjawiskowa biżuteria firmy By Dziubeka. 
Taka ciepła, piękna niedziela. 

|| sukienka_CUDMODA || biżuteria_BY DZIUBEKA || buty_STRADIVARIUS ||


6 komentarzy:

  1. Powiało latem ^^
    Dobrze Ci w pastelach ;)
    I zjawiskowa biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może w twoich stronach mówi się "prostotom" ale pisownia tego wyrazu to "prostotą". Warto sprawdzać poprawność wpisów.
    Zdjęcia są za mocno wyretuszowane, co wyraźnie widać na zbliżeniu twarzy. Nie wygląda to ładnie. Jesteś ładną i młodą dziewczyną i retusz zdjęć jest moim zdaniem zbyteczny.
    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moje strony się nie martw :) - obowiązuje tam poprawna pisownia :) dzięki za dogłębną analizę tekstu i troskę:) poprawiłam! :)

      Usuń
  3. Piękna sukienka, sceneria i modelka;) pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zdjecie jest magiczne! Wyglądasz zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna stylizacja i zdjęcia. Aż dziw, że Twój blog jest tak mało znany. Wysoki poziom, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń