2/11/2014

GLISTERED





Cekinowo, różowo, błyszcząco ale moim skromnym zdaniem zdecydowanie nie kiczowato. Spódniczkę udało mi się upolować na wyprzedażach przecenioną z absurdalnej ceny 219 na 29 zł! Mimo iż nie byłam optymistycznie nastawiona do cekinowego dołu (byłam święcie przekonana, że jeszcze bardziej powiększy moje biodra), to się mile zaskoczyłam! Przez cieniowanie spódnicy od koloru czarnego poprzez fuksję aż do miedzianego różu i niezbyt obcisły fason uważam, że wygląda to całkiem w porządeczku :D A Wam jak się podoba? :) 
A :D Zapomniałam dodać, że robota fotografa to naprawdę trudna praca :D Patrząc na cudowną Żanetę, która skakała po wszystkich krzesłach by tylko uchwycić mnie w jakiś przyzwoity sposób - czuję się w obowiązku by wykupić jej jakieś dodatkowe ubezpieczenie czy coś w tym stylu :D Lajkować tą cudowną osóbkę -> KLIK 

|| bluzka_butik z modą włoską na żorskim rynku || spódnica_PROMOD ||  bransoletka_BY DZIUBEKA ||





Na koniec przypominam o rozdaniu! Więcej TUTAJ.


6 komentarzy:

  1. Good job! :)
    Wyszło niesamowicie.

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jest moc! Zaciekawiasz, więc dodaję do obserwowanych i śledzę co będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny BLOG!!!!!!!!!! Jestem tu pierwszy raz!! :DD

    OdpowiedzUsuń