1/21/2014

BROOKLYN


Po długo oczekiwanej przerwie; wielki-mały powrót. Mimo iż sesja na uczelni nie pozwala żyć to koniec wymówek i milczenia.  
Wiadomo, że kiedy już zdecydowałam w jaki dzień coś obfocimy, to MUSIAŁ lać deszcz - w ten oto sposób wylądowałam w studio. Trochę pourozmaicamy, a co! :) 
W ruch poszła moja ulubiona koszulka, którą udało mi się upolować w TK-MAXX'ie - rodem jak z dobrego meczu koszykówki. Zdominowała wszystkie moje ostatnie imprezowe wyjścia - odmieniła w ten sposób styl mojego ubioru. Kiedyś nie do pomyślenia byłoby dla mnie założyć do klubu sportową koszulkę zamiast eleganckiej sukienki. Kto by pomyślał. :) ALE -  żeby było nadal choć trochę po mojemu jako dodatek pojawiła się czarna, skórzana bransoletka firmy By Dziubeka wraz ze złotym zegarkiem. Zdjęcia wykonała niesamowita Żaneta Kostrzewińska. (KLIK).  Dobra koniec, dziś już się zbytnio nie rozpisuję -wszystkim życzę udanego tygodnia! :) 

|| koszulka_TK MAXX || bransoletka_BY DZIUBEKA || 






3 komentarze:

  1. Kocham kocham kocham tą koszulkę <3
    Super stylizacja, po tak długiej przerwie aż miło zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny powrót!
    Bardzo dobre zdjęcia i super stylizacja ^^
    Czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka;)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń