12/01/2013

THE BODY SHOP


Cześć dziewczyny! :)


Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania od firmy The Body Shop masło z nowej linii "Honeymania". Minęło trochę czasu ale ja żeby cokolwiek napisać o produkcie muszę go najpierw solidnie przetestować ;) Była to mała wersja produktu, którą zużyłam w miesiąc. Potem miało nastąpić zrujnowanie mojego portfela -stwierdziłam, że muszę stać się posiadaczką pełnej wersji. Poszłam do najbliższego centrum handlowego gdzie znajduje się 'The Body Shop' - Silesia City Center w Katowicach. Tam uprzejma Pani powiedziała mi, że mam pędzić kupić gazetę "X" :D, dzięki czemu dostanę dwa masła w cenie jednego :) W taki sposób zaoszczędziłam trochę pieniążków a dziś mogę wam zrobić porządną recenzję. :) Mój wybór? Wyżej wspomniana Honeymania, a jako drugi produkt padło na brzoskwinię. Przejdźmy do konkretów ;)


The Body Shop, Honeymania, Body Butter


Dawka intensywnego, 48-godzinnego, czekoladowego nawilżenia o luksusowym zapachu. Idealne, dla osób szukających długotrwałego, głębokiego nawilżenia. 


  The Body Shop, Peach Body Butter

Kremowe masło do ciała o zapachu brzoskwiniowym. Masełko zawiera olejek brzoskwiniowy stanowiący dla skóry bardzo bogate źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych, niezbędnych przy odbudowie naturalnej bariery lipidowej skóry.

Są bardzo podobne do siebie dlatego ich właściwości mogę podsumować razem. :)


Plusy: 
-wygodne, zakręcane duże pudełko
-zapach! cudowny, naturalny, niechemiczny, bardzo długo się utrzymuje;
brzoskwinia: przepiękny, naturalny zapach brzoskwini, jak prosto zerwana z drzewa;)
miód: cudny zapach! ale trochę inny niż się spodziewałam, bo nie jest to słodki miód, ale słodkie kwiaty, pachnie jak nektar kwiatowy  świeży, relaksujący zapach.
-cudownie nawilża i zmiękcza skórę
-ma prawdziwą konsystencję masła do ciała
-nie jest tłusty
-nie klei się po nałożeniu zbyt dużej ilości


Minus:
-mało wydajne, a właściwie po prostu normalnie wydajne :) ale po tej cenie spodziewałam się dużo więcej ;) 
-no i minus drugi - cena ;) 65 zł za 200 ml to troszeczkę za dużo.


Podsumowując:

Najlepsza rzecz do ciała jaką używałam! Na stałe wchodzi do zawartości mojej kosmetyczki. Trochę drogo ale naprawdę warto zainwestować. Robi dokładnie to do czego zostało stworzone! :) 

 



1 komentarz:

  1. Napisz proszę co to za gazeta i do kiedy można zrealizować kupon rabatowy :-)

    OdpowiedzUsuń