11/21/2013

END CREDITS





     Ostatnio mój ulubiony zestaw; codziennie a zarazem elegancko. Koniecznie chciałam wspomnieć o swetrze! Dawno nie widziałam tak dobrego (polskiego!) produktu w tak świetnej cenie. Na chłodniejsze pory roku w sam raz - idealny do otulenia się w zimowe dni, które niestety nieuchronnie zbliżają się dużymi krokami. Zachęcam was do przejrzenia oferty sklepu Setin Style; nie chodzi tu o żadne kryptoreklamy ;) ale skorzystanie z naprawdę fajnej oferty, bo jestem pewna w 100%, że sieciówki nie zaoferują wam tak ciepłych, przystępnych cenowo ciuchów :)
    Pogoda mi nie służy. Częstotliwości wpisów na blogu chyba także. W ten czwartkowy wieczór życzę już wam udanego weekendu i do przeczytania w następnym tygodniu! :) 

|| sweter_SETIN STYLE || top_REPORTER || legginsy_ZARA || rękawiczki_MICHAEL KORS || buty_GINO ROSSI || torebka_ RIVER ISLAND ||



19 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia portretowe!! stylizacja także;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, wszystko fajnie dobrane! :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, bardzo ładny zestaw
    ale ogladnelam bloga i ogolnie za bardzo photoshopujesz te zdjecia, sa nienaturalne, rozmyte
    masz sliczna buzie ale te cienkie brwi wszystko psuja
    pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej
    powiedz mi to jest kolor szary czy grafit tego swetra0 http://allegro.pl/vicky-oryginalny-przedluzany-kardigan-warkocze-hit-i3734044951.html ? Chcę sobie zamówić taki sweterek i zastanawiam się który kolor prezentujesz :)
    Proszę o odpowiedź
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. a co powiesz o tych sweterkach? Kupiłabyś? http://allegro.pl/frida-niepowtarzalny-blogerski-azurowy-sweterek-i3718889630.html
    http://allegro.pl/irmin-pleciony-sweter-tunika-z-oryginalnym-dolem-i3721681739.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) sama się zastanawiałam bo mają mega słodkie kolory :) lecz na obecną porę roku zdecydowałam się na coś znacznie grubszego ;) a po te sweterki wrócę - wiosną ;)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, ładnie Ci w takiej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia portretowe, a stylizacja bardzo przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Chciałabym zakupić taki sam sweter, ale widzę, że jest tylko w rozmiarze uniwersalnym. Czy mogłabym zapytać, ile masz wzrostu? Wiedziałabym wtedy, czy będzie mi dobry, czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 177 cm wzrostu, ale rozmiar faktycznie dobrze się nazywa bo pożycza go ode mnie mama, która ma 165cm :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź:) Hehe,nieźle! Rękawy nie są jej za długie?:D Ja mam 178 wiec chyba się zdecyduję:) Pozdrawiam z Sopotu:)

      Usuń
    3. W swetrze zawsze da się jakoś zatuszować - zwłaszcza w takim który nie jest dopasowany. :) Przy Twoim wzroście powinien być idealny :) Pozdrawiam również :) :*

      Usuń
    4. Już go mam:) Rozmiarowo dobry:) I bardzo ładny.

      Usuń
  11. Hi,
    Your outfit is really adorable!
    The cardigan, the gloves and boots just perfect!

    xx,
    Couns

    OdpowiedzUsuń