9/02/2013

PINK FLAMINGO

Dziś z dużym przymrużeniem oka. Przesyłam wszystkim masę pozytywnej energii w tę posępną pogodę ! :) Klasyczną czerń ożywiłam dwukolorową, zabawną czapką, która idealnie komponuje się z moim flamingiem :D :D Na ręce bransoletka od Loves-Bows Bracelets. Bardzo przypadło mi do gustu połączenie błękitnych koralików razem z perełkami, a zawieszka-serduszko jest przesłodka :D Naprawdę fajne jakościowo bransoletki. Częstotliwość dodawania notek ogromna, także jak chcecie się dowiedzieć co u mnie to zapraszam do wczorajszego wpisu. Do przeczytania jutro! :)  


buty_stradivarius
legginsy_tally weijl
koszulka_zara
kamizelka_sh
bransoletki: 
niebieska z sercem_loves-bows bracelets
pleciona_rjk hand made
czapka_wintershop
c

6 komentarzy:

  1. piękne leginsy ! ogolnie całość wygląda fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się!!!!!!!:) Bosko! flaming! cały strój, Ty i czapa (p.s. skąd jest czapa):)) noo rewelaaa uwielbiam takie nietuzinkowe przedstawianie swoich stylizacji :))

    Serdeczne pozdrowienia

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czapka pochodzi ze sklepu wintershop.pl :) zapomniałam napisać :)

      Usuń
  3. piekne zdjecia;) zaczynam obserwowac i zapraszam do mnie ! :)

    http://www.fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie flaming był dobrym pomysłem ;)
    Buty ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jakość zdjęć, a kolor flaminga - mmm! W Netto nie są takie ładne, a chyba za 60 zł ;D!

    OdpowiedzUsuń