9/11/2013

MOBILE MIX


Myślę, że mogę wypowiedzieć te słowa - wakacje za nami. Przedstawiam wam krótki, komórkowy mix tego co u mnie się działo przez te kilka miesięcy :)

Egipskie wspomnienia. Tak oto minął mi kwiecień :D
  
Nadmorski, mocno rodzinny urlop :) Wieki nie byłam nad polskim morzem ale nadrobiłam za całe lata bo spędziłam tam prawie miesiąc! :)
Takie dobroci :D Bransoletka: NEUF BIJOUX //  nadmorski chill :) LOVES-BOWS BRACELETS
Lato bez koncertów to nie lato! :) Moje serce w tym roku podbił STING oraz Męskie Granie :) 
Niezapomniane sesje zdjęciowe w czapkach, kurtkach i szalikach podczas 35 stopniowych upałów! :)
 Takie niespodzianki :D dzięki RJK! :) // Jakie było moje zdziwienie gdy znajomi z Węgier przesłali mi moje zdjęcie w tamtejszej gazecie :D

dobroci z Yves Rocher: peeling do stóp(lawendowy), pomadka grand rouge nr 72 - ROSE HALE, serum Hydra Vegetal, tusz Sexy Pulp // Tangle TeezerNuxe - Reve de miel

Moja nowa zdobycz :) Czaiłam się, czaiłam aż się udało :) -> ZARA

Wieczorne inspiracje wraz z KATOSU. // Próby wprowadzenia letniego klimatu - niszczymy jesienną chandrę! :)


1 komentarz:

  1. No całkiem sporo tego ; ) Czyli wakacje udane!
    Oby reszta roku tak samo :)

    OdpowiedzUsuń