9/01/2013

BACK TO SCHOOL


Tak, dziś ostatni dzień wakacji. Na szczęście moje kończą się dopiero za miesiąc ale pomyślałam, że fajnie będzie pokazać wam moją szkolną stylizację. ;) Gdybym teraz miała chodzić do szkoły to myślę, że byłby to jeden z moich ulubionych zestawów. Mega wygodny, prosty a zarazem w jakiś sposób przyciąga wzrok. 
Ja mój ostatni wakacyjny weekend spędziłam na niezwykle magicznym finale koncertów 'Męskie Granie 2013'  w Żywcu. Zdobycie biletów graniczyło z cudem ale udało się! :) Moim odkryciem i zdecydowaną inspiracją stała się hipnotyzująca Mela Koteluk. Delikatność, subtelność, wrażliwość, kobiecość. Znałam ją oczywiście wcześniej, ale na żywo wywarła na mnie tak ogromne wrażenie, że starałam się zapamiętać każdą jedną sekundę jej piosenek. Stworzyła duet wraz z Czesławem Mozilem, który jeszcze bardziej powalił mnie na łopatki. Wrzucę wam na koniec film z tego wykonania i kilka fotek wygrzebanych w internecie. Sama zdjęć niestety nie robiłam gdyż nie chciałam ani na sekundę oderwać od muzyki. To było naprawdę udane zakończenie sezonu wakacyjnego. 


sweter_sinsay
spodnie_new look
buty_converse
bransoletka_by dziubeka



2 komentarze: