7/22/2013

LOVE ME AGAIN


 Pamiętam gdy pierwszy raz założyłam tę sukienkę mój facet powiedział 'łał' - lecz gdy się tylko obróciłam poszło hasło - 'z boku trochę jak w ciąży'. Mocno się zdziwiłam, jednak patrząc na te zdjęcia pomyślałam 'jej, miał rację!' Wszystko za ą fasonu, który opiera się na biuście - gdy stoimy, dopasowuje się; jest zwiewny, lekki i naprawdę robi wrażenie. W momencie gdy stajemy w miejscu staje się nieco bardziej geometryczny i faktycznie nadaje się dla kobiet w stanie błogosławionym :):) Jednak ja jestem jego ogromną fanką i zapewne niejedna taka sukienka zawita w mojej szafie. :) A może wy znacie sklepy gdzie znajdę coś podobnego?





sukienka_STREFFA
buty_MOHITO
torebka_MOHITO

6 komentarzy:

  1. cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz niesamowicie! Cudowna sukienka ;)

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę inaczej to widziałam...
    Moją uwagę przykuła torebka ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylówka, bardzo kobieca! Wyglądasz niesamowicie. Pozdrawiam sedzecznie

    OdpowiedzUsuń