5/23/2013

SPORT

Witam wszystkich.
Pod ostatnimi postami padły pytania czy będzie sportowo - obiecałam, słowa dotrzymałam. Oczywiście sportowo po mojemu. Pierwszy raz w życiu sprawiłam sobie spodnie dresowe w których bezproblemowo mogę wyjść na ulicę! W tym zestawie czuję się baaardzo dobrze; miałam okazję być tak już zarówno na zakupach jak i był to mój 'strój transportowy' czyli miałam go na sobie gdy leciałam samolotem na majowy wypoczynek (patrz post poprzedni). Z innej beczki mogę dodać, że przybywa nas coraz więcej! Jest trochę obserwatorów na lookbooku, trochę hype'ów - aż chce się pisać. Jestem wdzięczna za każdy komentarz, każdą radę, każdy kontakt z wami. :) Fajnie wiedzieć, że ktoś czyta i ogląda moje/nasze wypociny :) 
Udanego weekendu! :) 




spodnie: adidas
bokserka: reserved
ramoneska: new yorker

18 komentarzy:

  1. Sportowo... No, nie spodziewałam sie. Pasuje Ci ;)
    Chcemy więcej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz Justynko nie wyobrażałaś sobie tego, a mówiłam że nie będzie najgorzej! :D

      Usuń
  2. nieprzeciętna uroda

    OdpowiedzUsuń
  3. załóż swojego fanpejcza!będzie z tobą lepszy kontakt i będziesz miała więcej fanów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł wydaje mi się kosmiczny :D Nie mam swoich fanów, haha! Myślę, że to nierealne :D Ale schlebił mi ten pomysł :D To muszę przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, wyglądasz pięknie!!!! Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się jeszcze nie odważyłam na wyście w spodniach dresowych poza dom ale ty mnie zainspirowałaś.
    Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam jeszcze spodni z adidasa z różnymi kolorami pasków... podróba?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to za szminka? Przepiękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice - niestety to była wersja limitowana w zeszłym roku :(

      Usuń
  9. Jedna uwaga, skoro cytujesz Coco - cytuj albo w oryginale (La mode passe, le style reste), albo po polsku.
    Inka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za podpowiedź :) nie umiem francuskiego, a na bloga wchodzi bardzo dużo obcokrajowców z lookbooka więc przepraszam - ale pozostanie w tej formie :)

      Usuń
  10. Zabawny człowieczek ten nade mną! Zawiść ludzka nie zna granic! A Ty jak zwykle piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. I missed this one earlier, somehow. I love it when you wear the casual clothes and the high top chucks!!! You are one very pretty lady.

    OdpowiedzUsuń